Színvonalas fürdőzés

Aqua Palace HajdúszoboszlóAqua Palace Hajdúszoboszló a térképen

Kihagyhatatlan 2017. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 9.
Péntek délutáni napon kedvezményesen váltottunk belépőt, pár órásat. Jól tettük, mert már nem voltak sokan, így mindent várakozás nélkül ki tudtunk próbálni. Minden szolgáltatás nagyon szép és színvonalas. Látványra is nagyon jól néz ki és mindenki megtalálhatja a maga szórakozására valót. Csúszda is van és külön gyermek rész. Biztos el fogunk még menni, ha lesz rá lehetőségünk.

Aqua Palace további értékelései

2022.07.30családjával
Kihagyható
2022.07.28.-án jártam itt családommal. Hajdúszoboszlói nyaralásunk során úgy gondoltuk, hogy meglátogatjuk ezt a sokat reklámozott helyet. Nyitásra érkeztünk, sorok kígyóztak a bejáratnál. A pénztárosok rendkívüli nyugalommal és lassúsággal kezelték a helyzetet. Hurrá bejutottunk! Átöltözés...
2022.03.27gyerekekkel
Érdekes
Hosszú hétvégén játunk Hajdószoboszlón, igaz, a szállodánkban is volt wellness részleg medencével, de azért egy nap elmentónk az élményfürdőbe is. Már az épületen kívül olvasható, hogy ez a komplexum Közép-Európa legnagyobb fürdője, ha egybevetjük a termálfürdőt, a kinti strandfürdőt és...
2021.08.16családjával
Kihagyhatatlan
Rengeteg hangulatos élménymedence várja a látogatókat, tiszta, fertőtlenített víz, nincs tömeg, napágyak igénybevehetőek. Kellemes bent a hőmérséklet, kicsik, nagyon, felnőttek egyaránt találnak számukra kedvező medencéket. Kedves, segítőkészek a dolgozók. Étkező is található a fürdőben, ahol...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón