Itt igazán jó helyen érezheted magad!

Panoráma Étterem HartaPanoráma Étterem Harta a térképen

Kiváló 2014. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. november 3.
Egy kellemes őszi napon átutazóban Harta főutcáján pillantottuk meg a Panoráma Halászcsárda reklámtábláját, gondoltuk biztosan nagyon szép lehet ott a kilátás, próbáljuk ki!
Utólag úgy gondoljuk, szebb helyet nem is találhattunk volna az ebéd elköltéséhez. Duna-parti lakos révén nagyon szeretjük a folyót, és itt Hartán egy csodálatos, csendes, nyugodt, szemet gyönyörködtető helyen találtuk magunkat, így csupán már a látvány megérte, hogy megpihentünk itt. A következő kellemes meglepetés az étteremben ért minket, ahol igen finom falatokat kóstolhattunk meg igen pénztárcabarát áron. Az étlapon olyan különlegességeket is találtunk, mint a sertésszelet velőraguval és tükörtojással, melyet megkóstoltunk és utólag bizton állíthatjuk, hogy a szakács érti a dolgát. A harcsapaprikás túrós csuszával is remek választásnak bizonyult, igazi pirospaprikával, ízletes halból készült a fogás, az adat pedig nem a kis étkűeknek szól. Sokáig áradozhatnék még a hely varázsáról, de úgy gondolom inkább mindenkinek ki kellene próbálnia a csárdát, aki szereti a természetet és a finom étkeket.

Panoráma Étterem további értékelései

2023.08.17a párjával
Kalocsáról tartottunk ma hazafelé, mondtam, együnk Pakson... nem jó, egy óra kerülő... ok, akkor együnk Solton. Nézem az ittjartamot, ott nincs is étterem... na, de valahol csak eszünk! Aztán az úton ki van írva, hogy halászcsárda arra... jókor, jó ütemben. Harta, kanyar, Dunasziget! Meleg van,...
2017.04.24a párjával
Feleségemmel,ellátogatunk erre a csodás helyre!Nehéz megtalálni,de nagyon érdemes,mert ízletesek az ételek,gyors a kiszolgálás,kedvesek a pincérek.Az árak alacsonyak,és tényleg a berendezés a látvány,kilátás a Dunára!Egyszóval mindenkinek ajánlani tudom!Harta mellet elhalad akkor soha ne hagyja...
Waterfront Lodge Dunapataj - Napi árak reggelis ellátással
Waterfront Lodge Dunapataj
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással