Park Étterem

Park Panzió étterme HédervárPark Panzió étterme Hédervár a térképen

Átlagos 2014. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. január 20.
A hédervári Park Panzió és Étterem étterem részét évfordulónk alkalmával kerestük fel. Nevéhez hűen csodás park veszi körül, az épület mellett csendesen csordogált egy kis patak. A vendéglátóhelyre belépve szép, tiszta környezet fogadott bennünket, de egy kicsit fáztunk. A kiszolgálás kedves volt. Az ételekkel viszont nem voltunk 100%-osan elégedettek. A hasábburgonya sajnos kicsit nyers volt, ami rendesen átsült, az is kihűlt.
Park Panzió étterme Hédervár - Külső képPark Panzió étterme Hédervár - Külső képPark Panzió étterme Hédervár - BelsőPark Panzió étterme Hédervár - BelsőPark Panzió étterme Hédervár - Étel/italPark Panzió étterme Hédervár - Egyéb

Park Panzió étterme további értékelései

2023.03.19a párjával
Hédervárral való ismerkedésünk alkalmával jöttünk be. Kávét kértem és szódát, melyhez citromot is kaptam. Ez tetszett. Férjem egy sört kért. Nyitás után voltunk, így csak mi voltunk vendégek. Nézegettük a szép belső teret majd beszélgetésbe elegyedtünk a tulajdonosnővel a kastélyról, mely...
2020.07.03gyerekekkel
Családi nyaralásunk ideje alatt többször is itt ettünk, minden alkalommal jó élmény volt. Elég széles a választék, gyümölcslevekből a legjobb minőségű rostos üdítő van. A korábbi értékeléssel ellentétben a húsleves nagyon finom és répa is van benne (sok más helyen is hús nélkül tálalják). Az igen...
2019.05.26a párjával
Szombati napon, hosszú út után tértünk be az étterembe, egy finom húslevest és valami másodikat enni. Lelki szemeim előtt volt a cérnametéltes, répás, aranyló finom lé, ami erőt ad az embernek. Volt is az étlapon - húsleves finom metélttel. Kértem is gyorsan. Férjem májgombóclevest választott,...