csalódás

Paprika Csárda HegyeshalomPaprika Csárda Hegyeshalom a térképen

Gyenge 2016. márciusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. március 23.
Családi vacsorára érkeztünk, a már régebben meglátogatott paprika csárdába. Régi emlékeink szerint, a csárda, egy minőségi, kiváló hely, egy vacsora elfogyasztására a családdal.
Sajnos nem ezt tapasztaltuk, a főételben a csirkehús szinte nyers volt, amit még el-el néztünk volna, ha másodjára sikerül, de sajnos nem így lett... Másodszorra is talán egy fokkal jobb minőségben, viszont a hozzátartozó gomba paprikás elmaradásával tálalták az ételt.
Ekkor már nem láttunk esélyt arra, hogy kifogástalan este kerekedjen ki az ott létből, így az étkezés után egyből távoztunk.
Sajnos hiányoltam a felszolgálótól, az úgy mondd "sajnálom kifejezést", még ha nem is az Ő hibája volt, természetesen a baki a számlán sem látszott meg.
Valószínűleg nem leszünk visszatérő vendégek.

ui. : Persze mindenki hibázik, de ha már azt egy este alatt ugyanazon asztalnál elhibázza, elvárná az ember a, legalább megtisztelő viselkedést.

Paprika Csárda további értékelései

2020.02.22családjával
Minden nyáron rokonlátogatásra megyünk a „sógorokhoz”. Feleségem unokanővére szeretettel fogad minket, süt-főz. Váltogatja a magyar és az osztrák ízeket. Kedvencem a hússal töltött gombóc, párolt káposztával és valamilyen szósszal. Mindig grillezünk vagy ellátogatunk Németországba a...
2017.06.01csoporttal
Elözetes: Németországban élünk. Szinte minden magyarországi utunk alkalmával betérünk a Paprika Csárdába. Több csoportott is vittem már oda. Eddig tetszett a hely és a kajával maximálisan meg voltunk elégedve. Ezen élmények hatására április 17.-én az étterem egyik vezetöjénél személyesen...
2016.03.18gyerekekkel
A hagyeshalmi Paprika csárdában már több mint fél évtizede tervezek megállni, a minap ez végre összejött. A bejáratnál megannyi notabilitás fényképe, akik itt ettek az elmúlt évtizedekben Dörner Györgytől Szinetár Miklósig. (Ez csak párnév volt a kb 100-150 ismert ember közül, akinek a berámázott...