Csoportos utazás

Paprika Csárda HegyeshalomPaprika Csárda Hegyeshalom a térképen

Szörnyű 2017. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2017. június 1.
Elözetes: Németországban élünk. Szinte minden magyarországi utunk alkalmával betérünk a Paprika Csárdába. Több csoportott is vittem már oda. Eddig tetszett a hely és a kajával maximálisan meg voltunk elégedve.
Ezen élmények hatására április 17.-én az étterem egyik vezetöjénél személyesen foglaltam május 29.-e estére egy 32 fös csoportnak helyet és rendeltem paprikás csirkét vacsorára. 1.790 Ft- ban állapodtunk meg adagonként. A kaja ismételten nagyon finom volt és a kiszolgálás is viszonylag gyorsan történt. Idöre belelentett csoport voltunk és nem késtünk!
A meglepetés vacsora után ért!
A számlában az 1790 Ft / adag helyett 1890 Ft/ adag állt. Sajnos ezt csakt otthon vettem észre, amikor az utókalkulációt készitettem a 7 napos magyarországi utunkról. Nem a 100 Ft különbség zavar, hanem hogy nem tartották be a megállapodást.
Ezt csalásnak is lehet nevezni.
A vacsora és a fizetés után csoportunk többsége szeretett volna a teraszra kiülni és a kellemes estét egy-két ital mellett eltölteni. A pincérek ezt megakarták akadályozni, annak ellenére, hogy a teraszos helyek több mint a fele nem volt elfoglalva. Vita tört ki elösször a pincérek és a csoport tagjai között, majd köztem és az egyik üzletvezetö között. Végül is abban maradtunk, hogy ki lehet ülni a teraszra. Csoportunk néhány tagja annyira felidegesitette magát, hogy a megrendelt italok ellenére elhagyták a teraszt és az éttermet. Többen is hangoztatták, hogy az aznapi alkalmazottak nem ütik meg az europai szinvonalat.
Következtetés: Az este tönkretette, legalább is a csoport tagjainál, a híres magyar vendégszeretet nimbuszát.
Valószinüen soha többet nem viszek oda csoportot és soha többet nem fogok ott étkezni. Természetesen nem is fogom másoknak a Paprika Csárdát ajánlani.

Paprika Csárda további értékelései

2020.02.22családjával
Minden nyáron rokonlátogatásra megyünk a „sógorokhoz”. Feleségem unokanővére szeretettel fogad minket, süt-főz. Váltogatja a magyar és az osztrák ízeket. Kedvencem a hússal töltött gombóc, párolt káposztával és valamilyen szósszal. Mindig grillezünk vagy ellátogatunk Németországba a...
2016.03.23családjával
Családi vacsorára érkeztünk, a már régebben meglátogatott paprika csárdába. Régi emlékeink szerint, a csárda, egy minőségi, kiváló hely, egy vacsora elfogyasztására a családdal. Sajnos nem ezt tapasztaltuk, a főételben a csirkehús szinte nyers volt, amit még el-el néztünk volna, ha másodjára...
2016.03.18gyerekekkel
A hagyeshalmi Paprika csárdában már több mint fél évtizede tervezek megállni, a minap ez végre összejött. A bejáratnál megannyi notabilitás fényképe, akik itt ettek az elmúlt évtizedekben Dörner Györgytől Szinetár Miklósig. (Ez csak párnév volt a kb 100-150 ismert ember közül, akinek a berámázott...