Ne menj oda

Nyerges Vendégfogadó HegykőNyerges Vendégfogadó Hegykő a térképen

Szörnyű 2014. júliusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2015. május 22.
2014 nýarán jártam ott a feleségemmel-sajnos. Házi tyúk húslevet gazdagon rendeltünk de szerintünk húsleves kockából készűlt zöldséggel. A feleségem vaddisznó pörköltet rendelt galuskával ami minösíthetetlennek bizonyult, mert min 3-4 napos vol összekaparva az edény aljáról - vissza is küldtük. Én kirántott húst rendeltem körítés helyett házikáposztával - sajnos mert 1 tányéra tették a húst a káposztával és káposzta leve miatt így ehetetlen volt. Reklamáltunk a pincérnél aki közömbös arcal el is fogadta - talán már hozzá volt szokva.

Nyerges Vendégfogadó további értékelései

2018.08.22a párjával
Hegykőn a fürdő közelében vasárnap délben nagyjából minden vendéglátó tele van. Ha nem foglaltál előre helyet, jobb lesz, ha arrébb utazol ebédelni. Mi végignéztük az éttermeket, sehol nem volt hely, végül ide tévedtünk be, még soha nem voltunk itt, nem ismertük az éttermet. Már kivülről is...
2015.11.23a párjával
Nem ismertem Hegykő éttermeit, de valami miatt erre esett a választásunk vasárnap 12 óra után. Mikor odaértünk tele volt a hely, így a pincér azt mondta, kb. fél óra múlva jöjjünk vissza és foglal nekünk asztalt. Így is lett, visszamentünk. (bár szívesen ültünk volna akár kint is, mert...
2014.08.06a párjával
Óriási felhőszakadás után tévedtünk be a hegykői vendéglőbe, először bent foglaltunk helyet, de ott kissé áporodott volt a levegő és szűk a hely, szerencsére felszabadult egy asztal kint a tornácon, így végül áttelepültünk oda. Még sok asztal állt az udvaron is, de azok mind vizesek voltak....
Palatinus Hotel Sopron - Karácsony
Karácsony
12.23-27.
Palatinus Hotel Sopron
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel