Nagy várakozásnak csalódás a vége...

Tornácos Étterem HegykőTornácos Étterem Hegykő a térképen

Gyenge 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 25.
Többször jártunk már az étteremben, eddig sosem okozott csalódást, kedveltük az ételeket és a hely hangulatát. Nem hiába választottuk párommal múlt hétvégén ezt az éttermet egy ebéd erejéig, de sajnos most nagyon megbántuk. És többszörösen haragszom, mert már rég mozdultunk ki kettesben, és így jártunk. Ettem már itt előételként kínált grillezett kecskesajtot almás zölddió kompóttal, és hát azóta is csak arról ábrándoztam, hogy újra ehessek, így ezt is kértem. Párom fokhagymakrémlevest rendelt. Az étteremben alig voltak holtidő lévén, délután 4-kor. A rendelést követő 35. percben sikerült is kihozni párom levesét, pincér elmondása szerint az én ételem még várat magára. Újabb 10 perc múlva meg is érkezett, minden rajta volt csak a zölddió kompót nem, amit sima dióval próbáltak pótolni. Gyanús volt, mert amikor a pincér lerakta elém a tálat, a többi pincér az ajtóban minket nézett és mosolyogtak. Mikor szólni mertem, hogy kérdezze már meg a szakácsot, hol találom az étel fő alkotóelemét, sikerült egy plusz tálkában kihozni, majd elnézést kért. Majd a fiatal pincérek mosolyogtak, hogy "észrevette". Hát ne nézzenek hülyének. Párom krémlevese egy tubusos fokhagymakrémes paszta volt, a sertés szűzérme 3 db miniatűr husi volt, de ennek hiányosságát rengetek krumplival próbálták ellensúlyozni. Az én harcsám mintha kb vízben főtt volna, íztelen. Az árak a mostani adagokat és minőséget figyelembe véve nagyon durvák. Sajnálom, hogy ekkorát csalódtunk, sokat jártunk ide, de többet nem fogunk. Ha szakács váltás volt, akkor nem volt jó ötlet.

Tornácos Étterem további értékelései

2020.08.02a párjával
Párommal ebédeltünk itt. A fogadtatás kellemes, a pincér nagyon kedves. A választék az étlapon a gasztronómia fogásaihoz képest minden megtalálható volt. Nagyon meg voltunk elégedve, a finoman elkészített ételekkel, amit el fogyasztottunk. A kiválasztott levesek finomak voltak. A burgonyás rétes...
2020.07.19a párjával
Néhány nappal ezelőtt érkeztünk haza Hegykőről. Nagyon szeretünk ide járni, a Tornácosba pedig különösen. Félpanziós ellátással igényeltük az ellátást. Imádtam a borsófőzeléket marhapörkölttel, amit egyik este kóstoltam a vacsoránál. A desszertek minden este isteni finomak voltak. Jövünk még!
2019.12.02barátokkal
Mintegy 20 éve járok gyakran ide. Évenként 15-20 fős sereggel. Ez ideig a nagy választék, az egyszerű, minőségi ételek, a kitűnő, udvarias kiszolgálás volt a tapasztalatom. Most ősszel szintén egy 14 fős társasággal voltunk ott. Nagy csalódás volt. Egy pincérke volt az egész placcon. Az étlap?...