Kiváló 2015. februárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2015. február 17.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Igazán figyelmes a személyzet, minden kérdésre, érdeklődésre azonnal reagálnak. A büfé pazar, hús, vega étkezők számára is változatos, kitűnő ízek, rengeteg féle saláta, köret, sütemény, reggeli kávé, italok. Az lepett meg, hogy nincs hajszárító a szobákban, és TV-k kevés csatornával rendelkeznek, s maguk a készülékek is elavultak. Mindez az igazán ötcsillagos kiszolgálás, figyelmesség értékéből semmit sem von le.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...