Átlagos 2016. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. július 20.
A személyzet iledelmes a szobák az erkélyeken kívul rendben voltak 3 * hotelnek megfeleloen,sajnos az erkélyek nem befejezettek, gyermeket nem lehet az erkélyre engedni. A csomak 30 perces maszázst is kinált, de sajnos 13 emeletes hotel 1 maszorrel rendelkezik, így nem kaptunk idopontot, csak tobszoros reklamáció után. A számla nagyon értelmetlen. A csomag kinálatánal sajnos el volt feledve, hogy a kinálat ára AFA nélkuli. Az étkezés kiváló volt, néhány pincér amator volt, például a megrendelt ásványvizet nem nyitotta ki.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...