Kiváló 2016. októberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2016. október 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nyugdíjas társaimmal két éjszakát töltöttünk Hévízen, a Panoráma Hotelben. A kevés személyzet ellenére, a szobák tisztasága kifogástalan volt. A szobák tágasak, panorámásak voltak. A recepciós személyzet udvarias és segítőkész, a szálloda hallja igazi társalgási helyszín tág tere miatt. Az étkezés választékos és bőséges, a felszolgálók képzettek, az asztalok precízen terítettek, szépen dekoráltak voltak. A nagy létszám ellenére, zökkenőmentesen folyt az étkeztetés. Mindezt udvariasan, mosolyogva végezték, mindez a reggeli és vacsora étkezéseknél tapasztalható volt. A fürdőbe vezető átjárás minden igényt kielégít, esztétikus körülmények voltak a medencéknél is, minden előnyére változott az átépítés óta. Csak az elismerés hangján szólhatunk a szállodáról, ahova reményeink szerint mihamarabb visszatérünk. Mi a magunk részéről még egy csillagot javasolnánk, sok négy csillagos szálloda szerényebb mutatókkal rendelkezik. További munkájukhoz sok sikert és sok elégedett vendéget kívánunk! Sédvölgy Nyugdíjas Klub Veszprém.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...