Kiváló 2016. októberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2016. október 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nyugdíjas társaimmal két éjszakát töltöttünk Hévízen, a Panoráma Hotelben. A kevés személyzet ellenére, a szobák tisztasága kifogástalan volt. A szobák tágasak, panorámásak voltak. A recepciós személyzet udvarias és segítőkész, a szálloda hallja igazi társalgási helyszín tág tere miatt. Az étkezés választékos és bőséges, a felszolgálók képzettek, az asztalok precízen terítettek, szépen dekoráltak voltak. A nagy létszám ellenére, zökkenőmentesen folyt az étkeztetés. Mindezt udvariasan, mosolyogva végezték, mindez a reggeli és vacsora étkezéseknél tapasztalható volt. A fürdőbe vezető átjárás minden igényt kielégít, esztétikus körülmények voltak a medencéknél is, minden előnyére változott az átépítés óta. Csak az elismerés hangján szólhatunk a szállodáról, ahova reményeink szerint mihamarabb visszatérünk. Mi a magunk részéről még egy csillagot javasolnánk, sok négy csillagos szálloda szerényebb mutatókkal rendelkezik. További munkájukhoz sok sikert és sok elégedett vendéget kívánunk! Sédvölgy Nyugdíjas Klub Veszprém.
Nagyon elégedettek voltunk a szállodával. Kitűnő az elhelyezkedése, könnyen megközelíthető. Szépen fel van újítva, a tisztasággal sincs gond. (a lépcsőház nem volt mindenhol összetakarítva). Az alkalmazottak kedvesek, udvariasak, segítőkészek. Nagyon széles volt mind a vacsora, mind a reggeli...
Az éttermi kiszolgálás, az étel kiváló. Általában minden jó, de a pozitívumok mellett egy negatív dolgot is említenék. A 12. emelet 03-as szobájában a fürdőszobai bűzelzáró nem működik, borzasztó zavaró a bűz. Nem tudom, mások is jeleztek-e hasonlót, vagy ez egyedi eset-e? Kérem, törődjenek vele,...
Valanennyi szolgáltatás kategórián felüli volt. Maximálisan elégedettek voltunk mindennel, méltán megérdemli a szálloda a 4 csillagot. A személyzet nagyon kedves, figyelmes, szolgálatkész. A svédasztal választéka, minősége, mennyisége kifogástalan. A fejenkénti két fürdőjegy a Tó fürdőbe és a...