Jó 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. október 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Augusztusban töltöttünk 5 napot a Hotelben. Nagyon jól éreztük magunkat. Az árban benne volt az egész tartózkodásra szóló fürdőjegy. A recepción nagyon készséges a személyzet. Az étteremben az ellátás kiváló. Mindenki megtalálja a saját ízlésének megfelelő ételt. Pici negatívum, hogy tiszta törölközőt nehézkes kapni, mert amikor kértünk, mindig az volt a válasz, hogy nem kaptak tisztát a mosodából. A földszinti kezelőben a hölgy közöle, hogy nem tudunk olyan kezelésre befizetni, melyet plakátokon hirdetnek, mert egyedül van és nem ér rá. Úgy gondolom, hogy ha valamire kereslet van, illetve hirdetik a kezeléseket plakátokon, akkor legyen szolgáltatás is. Összességében ajánlom mindenkinek a központ közelsége miatt is.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...