Jó 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 27.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nem először jártunk a Hotel Panorámában.Ezért már törzskártyával is rendelkezünk. Sajnos a legelső látogatásunkat leszámítva pontokat egyszer sem tudtunk rá gyűjteni, mert azt mondták a portán, hogy közvetítő útján foglaltuk le a szállást és így nem tudják jóvá írni az összeget, /88000 ft volt a négy éjszaka / Jó lenne ezen változtatni. Egyébként nagyon szép szobát kaptunk. Szépen fel volt újítva a bútorzat és maga a szoba is. Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...