Átlagos 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
3. alkalommal látogattunk el Hévízre.Szállásunk mind három esetben máshol volt. A Hotel Panoráma előnye,hogy közel van a busz-pályaudvarhoz,közvetlen beltéri átjárás a gyógyfürdőbe és tulajdonképpen ennyi. Ugyan is a szálloda erősen felújításra szorul,az ágybetét brutálisan kifeküdt,a padlófilc kopott,a falak festésre szorulnak,az ablak húz. Nem ép kellemes reggel 7 órakor falfúró hangjára ébredni,mert felújítják a szembelévő épületet. Ennek ellenére bármikor szívesen visszamennénk,mert a személyzet kifogástalan. Udvarias,figyelmes, nem tolakodó,segítőkész.Az ellátás bőséges, változatos. A személyzet előtt le a kalappal.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...