Átlagos 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
3. alkalommal látogattunk el Hévízre.Szállásunk mind három esetben máshol volt. A Hotel Panoráma előnye,hogy közel van a busz-pályaudvarhoz,közvetlen beltéri átjárás a gyógyfürdőbe és tulajdonképpen ennyi. Ugyan is a szálloda erősen felújításra szorul,az ágybetét brutálisan kifeküdt,a padlófilc kopott,a falak festésre szorulnak,az ablak húz. Nem ép kellemes reggel 7 órakor falfúró hangjára ébredni,mert felújítják a szembelévő épületet. Ennek ellenére bármikor szívesen visszamennénk,mert a személyzet kifogástalan. Udvarias,figyelmes, nem tolakodó,segítőkész.Az ellátás bőséges, változatos. A személyzet előtt le a kalappal.
Mindennel meg voltnk elégedve. Egyedül a Hűtö nem nagyon hűtőtt. a Inyekcióimat nem nagyon hütötte le! Étterem ben minden nagyon gusztusos vol. Egyedül a csirke pörkölt volt Túl fűszeres nem lehetett érezni a pörköt ízt ! Más minden...
Kiemelném,hogy a személyzet nagyon kedves,segítőkész, mosolygós(kiváló) (nekem a vacsora nem ízlett,de igazán nem vagyok válogatós (ez részemről kis apróság). A hideg idő ellenére jól éreztem magam és a fürdő belépőket is kihasználtam....
A Panoráma hotelbe kb. 20 éve járunk, évente 2-3 alkalommal. Most a takarítással nem voltam meg elégedve. A szobába pókháló, az ajtókon az előző lakok ujjlenyomatai, a fürdőszobába egy hét alatt egyszer sem takarítottak. A lift ajtókat szerintem (lehányták) úgy nézett ki. A lift előtti terület...