Jó 2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 26.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A hévízi szállodák között átlagos minőséget képvisel. A személyzet nem áll a helyzet magaslatán. Érkezéskor és későbbi érdeklődéskor nem kaptunk megfelelő, használható információt. A konyha kiváló, az ételek minősége és mennyisége megfelelő. A saját wellness és parkoló hiánya sokat ront a szálloda értékén. Összességében az ár/érték aránya a szállodának megfelelő.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...