Jó 2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 1.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A tisztasággal kapcsolatban : nem megfelelő, a fürdőszobai törölköző szárítón állt a kosz, a sarkokban nem takarítanak (kisasztal alatt pókháló). Házi kedvenc (cica) elhelyezése nagyon ktg-s 3000.-/éj a takarítást természetesen és ügyelve a tisztaságra - hordtáskába bezárva ha nem tartózkodunk a szállodában - mi végezzük semmi koszt nem hagyva utána. Ez megjegyzés mert egyébként 1/2 évente ide a Panoráma Hotelbe járunk.A Tv igen-igen "élvezhetetlen" kicsi és elavult képernyővel.Ez az észrevétel a a nyári elhelyezésnél nem állt fenn.Az ételek kiváló minőségben, választékban és bőséggel állnak a vendégek rendelkezésére.A pincérek feladata nem csak az asztal leszedése , hanem annak tisztántartása is a feladata!!! (morzsa eltüntetés, asztalkendők cseréje ha leették!!!) Egyébként szeretünk idejárni. Köszönjük szépen az akciót
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...