Jó 2018. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 17.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A hévizi Panoráma szállodát évtizedek óta, tudatosan választjuk.A fürdőbe való közvetlen átjárás nagy előny.Nagyon jól főznek, a választék bőséges.Bár egy levesebédet levettek az előbbi alkalomhoz képest,én szeretném, ha rendelhető lenne érkezéskor és távozáskor is.A szobai világítás nem megfelelő,olvasni nem lehet, olyan halvány. A szekrényajtó szorult.Jó lenne, ha a törzsvendég-kedvezményt itt is megadnák.A fűtés szabályozása szobánként megoldható lenne / nekem az éjszakai hőmérséklet magas volt/. Összességében az elvárásainknak megfelelt.Akciós csomagjaikat várjuk, akár más, fürdővel közvetlen átjárásos, helyekre is!
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...