Gyenge 2018. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 3.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Többször jártunk már a Panoráma szállodában teljes megelégedettségünkre.Most azonban volt egy két kellemetlen hiányosság.Két nap alatt 5 darab poloskát lakoltattunk ki a szobából.Ez köszönhető a rosszul záródó ajtóknak ahol akkora rések vannak hogy kilátni rajtuk,éjszaka szélvihar volt az ajtóknál süvített a szél. Idáig ilyet sosem tapasztaltunk.Az ellátás és az éttermi kínálat jó.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...