Jó 2018. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. november 30.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Tetszett:-a szálloda tisztasága, rendje -az alkalmazottak udvariassága,segítőkészsége -jó konyha, kitűnő ellátás Amin javítani lehetne: a szálloda fűtésrendszere (klmatikus rendszere) elavult, korszerűsítésre szorul. Kár. hogy a hotel nem rendelkezik saját wellness részleggel. bár ezt némileg pótolja a szomszédos kórház fürdőjével kialakított jó kapcsolat.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...