Gyenge 2019. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. április 28.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A törzsvásárlói kártyám nem tudtam használni! A kinti teraszon a szék és asztal minősíthetettlenül kopott. Laminált padló volt a szobában.. A pincér nem figyelt oda hogy 7-en vagyunk, nem tudtunk együtt reggelizni az utolsó napon. 2 fő ült egy 8 fős asztalnál. Hogy jól éreztük magunkat annak köszönhető, szép volt a kilátás, és nem engedtük meg magunknak hogy ezek a tényezők elrontsák a hangulatunkat. Ha ketten megyünk, nem maradunk ott.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...