Átlagos 2019. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 26.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Döcögősen indult a megérkezésünk úgy tűnt a recepción dolgozó fiatalember nem a segítőkészségéről híres, illetve takarítási problémák adódtak a fürdőszobában ami csak másnap oldódott meg többszöri kérésre. Ami pozitívum az az étkezés amely nagy vonalakban állandóan jó. A szálloda erkélye nem igazán biztonságos, erre nagyobb figyelmet kellene szentelni.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...