Átlagos 2013. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. szeptember 1.
Augusztus utolsó hetében jártunk itt, elsőnek leírom, hogy mi volt pozitív a számunkra. Tetszett, hogy kaptunk 2 családi belépőt kehidára az élményfürdőbe és kettőt a hévízi tófürdőbe, így majdnem minden napra volt a gyerekeknek vízi élményük a kirándúlások mellett. viszonylag nyugalmas szobát fogtunk ki pedíg családosok laktak mellettünk. A kaja úgy mondanám nem volt rossz. Ami nem tetszett: Az étkezés valami borzalmas! Az emberek egymáson átgázoltak, pofátlanúl elém tolakodtak, és a személyzet nem moderálta őket, a többnyire idős vendégeket, egyszerűen nem értem, tudom, hogy ez nem lenne a szálloda hibája, de... Ha sűrűbben töltötték volna az asztalokat föl nem lett volna gond. főleg a gyümölcsel fösvénykedtek. A személyzet is lehetne kedvesebb, egy mosolyt nem láttam az arcukon. A szállodának nincsen saját medencéje, de kárpótolt a sok bónusz belépő, ezek nélkül nem jöttem volna ide. Mindezek ellenére azt mondhatom, hogy egy kellemes 6 napot tölthettem el itt.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...