Jó 2022. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. szeptember 10.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Külsőleg 4+, de szolgáltatás szinten 3+ maradt: a bejelentkezésnél sorok álltak, legalább 15-20 percet kellett várni. A szoba a kiírt időpontra nem volt készen, erre 45 percet kellett várni. A recepciós Hölgy nem volt kedves, szenvtelenül végezte a munkáját. Az étkezés szocreál feelingű volt vacsoránál, nem töltötték, ill. nem kellő ütemben töltötték a pultot. A kezdeti nehézségek ellenére végül is jól éreztük magunkat.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...