Átlagos 2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. október 25.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Kilàtàs rendben volt a félpanziós ellátás reggeli rendben volt a vacsora kicsit szegènyes választék kevès. A wellness részleg katasztrófa àtjàràs a gyógyfürdőbe fütött folyosón csak fütès nem volt a szobában sem lehetett kèrni plussz takarót. Ezt nem közölték előre hogy nem lesz fűtés az egész szàlodàban. Parkolás szàlodànàl lehetetlen egy kilomèterel arèbb vissza gyalog 15 perc sèta . Szàlodàban kèt lift van október vègèn voltunk ilyenkor is kellett várni hogy a 11-ik emeletről lejusunk a földszintre nyàron telthàznàl el sem tudom képzelni.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...