Gyenge 2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. november 1.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Ételek, felszolgálás: ***** rossz tapasztalat sajnos az, hogy minden ott dolgozó nagyon meg van terhelve és ezt látjuk, halljuk is. Ebből adódóan a vezetőség: ** Figyelmetlenség volt mind két irányból, mert oda érkezésnél a kívánt bekészítés nem volt a szobában…. Kijelentkezés idején, a reggeli után visszatérve nem tudtunk a szobába bejutni, mert óra átállítás volt, de amúgy is késői kijelentkezéssel foglaltam, tehát sehogysem fér össze a dolog…… érdekes. Wellnessre az első kórház látogatás után már kiváncsi sem voltam, így egy konkurens szálloda wellness szolgáltatásait vettük igénybe. Ugyanis ott legalább kitud menni az ember a bárba, friss levegőre, majd vissza a wellness részlegre. Hunguest hotel esetében esélye sincs az embernek ilyenre. Ott volt alkalmunk pihenni, kikapcsolódni. Még egy negatívum, hogy a bár, recepció egy légtér…. amikor üres a “bár” vagy “recepció”, akkor kellemes belépni a szállodába, de amikor fogyasztás van a bárban….. futnék legszívesebben. Átverekedtük magunkat a tömegen a liftig, hogy feltudjunk menni a szobába….
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...