Jó 2023. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. szeptember 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Az ellátás kifogástalan volt, a pincérek, felszolgálók gyorsan, figyelmesen dolgoztak. A felszerelés már kevésbé volt hatékony. Egy- egy kávégép, gyümölcslé automata naponta meghibásodott, sok idő ment el a sorbanállással. A lift siralmas, naponta okozott kellemetlenséget. A wellnessben kevés a személyzet, így előfordult, hogy nem tudták törölközőt biztosítani, nem figyeltek rá, hogy utcai cipőben ne jöjjenek be a vendégek. A portaszolgálat figyelmes, udvarias. A tisztaság : nem voltam megelégedve a szoba takarításával, de a fürdőszoba rendben volt. A szálloda nagyon közel van a Tófürdőhöz.
Nem először jártunk a szállodában, legutóbb azonban nem azt kaptuk amit vártunk. Nem csak az árak emelkedtek, hanem az eddigi szokásos félpanziós ellátásból ezúttal már kimaradt az éjszakák számával megegyező fürdőjegy ellátás, ami nagyon kellemetlenül érintett bennünket. / Azt mondják az ördög...
Már többször voltunk itt ,visszatérő vendégek vagyunk . Minden a várakozásunknak megfelelően alakult . A szoba tiszta ,wifi jó, tv -n sok csatorna . A reggeli , vacsora, választékos és finom mint mindig . A fürdőjegyeket a gyógyfürdőn használtuk fel , a zárt folyosón kényelmes az átjárás ....
Fölöslegesen meleg 25 celziusra volt beálitva a klimatizáció. Tehát az első éjjel katasztrófa volt. Ezen kívul a fejvánkusok nagyon kemények, valóságban alvásra nem felelt meg. Ez nem csak az én véleményem, jeleztem a takarítónak és mondta hogy mások is e problémát jelezték. Ajánlotta, hogy...