Jó 2023. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. szeptember 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Az ellátás kifogástalan volt, a pincérek, felszolgálók gyorsan, figyelmesen dolgoztak. A felszerelés már kevésbé volt hatékony. Egy- egy kávégép, gyümölcslé automata naponta meghibásodott, sok idő ment el a sorbanállással. A lift siralmas, naponta okozott kellemetlenséget. A wellnessben kevés a személyzet, így előfordult, hogy nem tudták törölközőt biztosítani, nem figyeltek rá, hogy utcai cipőben ne jöjjenek be a vendégek. A portaszolgálat figyelmes, udvarias. A tisztaság : nem voltam megelégedve a szoba takarításával, de a fürdőszoba rendben volt. A szálloda nagyon közel van a Tófürdőhöz.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...