Jó 2023. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. szeptember 18.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Tavaly már voltunk néhány napot Hévízen a Hunguest szállóban. A tófürdő remek így ősszel is, most az idő is kifejezetten nyárias volt. A szállás kényelmes, az étel bőséges volt. Ami kevéssé tetszett, a várakozás a liftekre, ill. a hiányos takarítás. Érkezésünkkor megdöbbenve vettem észre a kívül-belül mocskos wc-kefét, a kék filccel (?) összekent fürdőszobaajtót. Aznap délután már nem tudtak keríteni egy szobaasszonyt egy 13 emeletes hotelben, a recepciós hölgy ígérte, hogy másnap szól. Hát én szóltam délelőtt, amikor meghallottam, hogy a távozók után takarítanak. Kettő körül értek oda hozzánk, a wc-kefét letakarították, de az ajtót úgy tűnik, nem tudták. A takarítás alatt 4 nap nem volt kötelező törülközőcsere. Szerintem porszívózás, vagy felmosás sem. Igaz, a földszinti közös mellékhelyiség kifogástalan állapotban volt.
Teltház volt, azt látni lehetett, és valószínűleg hiányos és túlterhelt a személyzet. De a vendéget, aki 4 csillagos árat fizet, ez nem igazán érdekli.
Nem először jártunk a szállodában, legutóbb azonban nem azt kaptuk amit vártunk. Nem csak az árak emelkedtek, hanem az eddigi szokásos félpanziós ellátásból ezúttal már kimaradt az éjszakák számával megegyező fürdőjegy ellátás, ami nagyon kellemetlenül érintett bennünket. / Azt mondják az ördög...
Már többször voltunk itt ,visszatérő vendégek vagyunk . Minden a várakozásunknak megfelelően alakult . A szoba tiszta ,wifi jó, tv -n sok csatorna . A reggeli , vacsora, választékos és finom mint mindig . A fürdőjegyeket a gyógyfürdőn használtuk fel , a zárt folyosón kényelmes az átjárás ....
Fölöslegesen meleg 25 celziusra volt beálitva a klimatizáció. Tehát az első éjjel katasztrófa volt. Ezen kívul a fejvánkusok nagyon kemények, valóságban alvásra nem felelt meg. Ez nem csak az én véleményem, jeleztem a takarítónak és mondta hogy mások is e problémát jelezték. Ajánlotta, hogy...