Átlagos 2024. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. március 20.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szoba ( 6.em) tovàbbra is kicsi, a fürdö méginkàbb. A „ felùjítàs“-t nem értem, hisz az elözö butorzat minöségibb volt.( többször voltunk màr itt az évek soràn) Személyzet: Recepciòn…….. kedvesek, udvariadak, stb Étterem…………idönként feltünö a személyzet „ kaszinòzàsa“, magànéleti hangos egymàsközti beszélgetések.A vendégekkel „ bratyizàs“, nem 4 csillagos viselkedés. Ételek utàntöltése nem megfelelö! A „ Dress Code“-ra nem figyelnek!!!!!! Takarítàs: a napi takaritàs csak a szemét kivitelére vonatkozik, màsra nem( àgyrendezés, fürdöfrissités NEM)
Fürdötörülközöt (a gyògyfürdöbe) NEM adnak még kérésre sem.Hasznàljuk a szobait( akàr vizesen is). Màs szàllodàjukban ezt megoldottàk màs szinü plusz törülközökkel.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...