Kiváló 2024. áprilisban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2024. április 7.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kellemetlen helyzetbe hozott a szobában (13 emelet) a WiFi teljes hiánya, amit egyébként a szerződésben mint kifizetett szolgáltatást neveznek meg. A recepció tanácsot adott, hogy az ajtóhoz közelebb próbálkozzam, mert a hálózat a folyosón van. Nem sikerült, egy emelettel lejjebbi folyosón sem. További tanács: a földszinti hallban. Ott működött, de egy előre megszervezett megbeszélést ott a zaj és zene miatt le kellett mondani. Erre legalább fel lehetett használni a meghirdetett WiFi-t. Ma már egy nagy szállodában természetes a működő WiFi. Ha ennyire silány, nem lenne szabad felvenni a vállalt szolgáltatások közé, akkor más megoldásról gondoskodtam volna. Mivel törzsvendégek vagyunk, kérdésem, hogy a következő alkalomra tudnak-e olyan szobát adni, ahol garantáltan van WiFi.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...