Kiváló 2024. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. augusztus 4.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A személyzet udvarias, de mosolytalan. Egyszer kértünk takarítást, de nem kaptunk. Alapvetően a tisztasággal elégedettek voltunk az egész épületben. Nagyon kellemes volt, hogy az egész épület klímatizált volt. Az ágy kényelmes, a WiFi tökéletes volt. A parkolás problémáján kellene változtatni. A Tófürdő belépőt ki tudtuk használni. Az étkezés tökéletes, ínycsiklandó volt. A reggeli tökéletes a vacsora kifogástalan. Pincérek gyorsak, kedvesek és udvariasak voltak. Ami nem tetszett: a műanyag asztallap terítő nélkül. A műanyag tányéralátét és a műanyag virágok az asztalon. Meglepetésemre nem tudtam fröccsöt inni, mert az étterem nem rendelkezett szódavízzel. Egy négycsillagos szálloda éttermétől ennél többet várok.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...