Átlagos 2024. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. október 25.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Ami tetszett az előző évi látogatásunkhoz képest, az az ételválaszték és minőség határozott javulása. Még különleges fogások is voltak nem egyszer az étlapon. Változatos, ízletes volt a felhozatal. Ami nem változott, az az, hogy a liftekre sokáig kell várni, kicsi és kevés egy ekkora szállodához képest! A szobák felszereltsége is hagy némi kívánni valót maga után. Nincs vízforraló, kávé és tea bekészítés, ez más négycsillagos szállodánál alap ma már. A matracok és a párnák kényelmetlenek, két éjszakánál többet biztosan nem bírtunk volna ott aludni! Összegyűrten, fáradtan ébredtünk, holott pont az ellenkezője lenne a célja egy welness hétvégének! A mélygarázs drága és elfelejtették megemlíteni, hogy egy kombi autóval szinte lehetetlen kiállni onnan az útban lévő oszlop miatt! Ezt a falon lévő számtalan sérülés is bizonyítja. Egy szó, mint száz: kétszer voltunk a Panoráma Hotelben, de harmadszor már biztosan nem választanának!
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...