Átlagos 2025. májusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2025. május 29.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nem először jártunk a szállodában, legutóbb azonban nem azt kaptuk amit vártunk. Nem csak az árak emelkedtek, hanem az eddigi szokásos félpanziós ellátásból ezúttal már kimaradt az éjszakák számával megegyező fürdőjegy ellátás, ami nagyon kellemetlenül érintett bennünket. / Azt mondják az ördög az apró betűs részletekben rejlik, mi ezt bizalom lévén nem tartottuk már fontosnak ! / A szobában lévő függöny olyan gyűrött volt, hogy jobb lett volna ha fel sem teszik. Egyébként a személyzet szolgálatkész, kedves volt. Étkezés a szokásosnál is kielégítőbb volt, ízletes, bőséges választékkal.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére...