Átlagos 2025. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2025. szeptember 22.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Négy éjszakát töltöttünk a hotelben, sajnos az első napon az esti órákban technikai problémák miatt a liftek nem közlekedtek. A szobában a nyílászárókon nem volt szúnyogháló, ezért a poloska invázió miatt szinte soha nnem tudtunk szellőztetni, az egyébként jól szabályozható klíma ellenére levegőtlen volt a beltér. illetve a kilátást sem tudtuk élvezni. A fürdőben a zuhanytálca veszélyesen csúszott, a szobában a laminált parketta illesztései repedtek, töröttek, szét voltak csúszva, ezért mezítláb nem volt komfortos a bent tartózkodás. Az éttermi választék átlagos, helyenként fantáziátlan, pl. a sütemények öt napon keresztül ugyanolyanok voltak.
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6.emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves,...
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes...
A Hotel Panorámában kedves, segítőkész a személyzet, A szálloda Jó elhelyezkedésű. Tiszta, kényelmes szobák és közösségi terek. Finom, bőséges, változatos ételkínálat. A wellness részleg szaunákból áll, medencék nincsenek. Talán egy kifogás lehet (ha ez egyáltalán kifogás): a wifi ereje...