Nagy étvágyúaknak is!

Bandula Vendéglő HódmezővásárhelyBandula Vendéglő Hódmezővásárhely a térképen

Kiváló 2014. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 18.
Kitűnő étterem! A vezető nagyon rendes, kedves ember. Nélküle ez a hely nem lenne az első helyen. A kiszolgálás tökéletes, kedvesek a pincérek.
Aki erre jár üljön be egy ízletes ételre. Az étlap fent van a neten is. Akkora a választék, hogy nehéz is választani. Ha tehetjük csak a Bandula vendéglőbe megyünk.

Bandula Vendéglő további értékelései

2022.04.30a párjával
Tegnap a párommal elmentünk az étterembe ebédelni. Pizzát rendeltünk, a felszolgálók nagyon kedvesek és készségesek voltak. Az ételeket egész hamar megkaptuk ízre rendben is voltak. Két külön pizzát kértünk, én egy Quattro formaggi pizzát míg a párom egy songoku pizzát. Megettük, finom volt majd...
2022.02.09családjával
Családommal már többször jártam a Bandula étteremben Hódmezővásárhelyen.Most vasárnap is ezt választottuk. Uj étlap uj ételek , kedves pincér fogadott bennünket. A választott , feltálalt ételek nagyon finomak voltak. A mennyiség is teljesen rendben volt. A retró piros fazékban a táskaleves...
2018.08.14gyerekekkel
Múlt hónapban látogattunk el ide a párommal és a gyerekekkel. Réges-régen sokszor pizzáztunk itt, gyerekeknek kedveskedtünk ezzel, hogy ők is megkóstolhassák, hogy bizony itt ízletes a pizza. Nem mellékesen nekünk is volt mit ünnepelni, a 15. házassági évfordulónkat. Szép idő volt, így a...