Szürke marha, mangalica és a jó borok

Istvándy Pincészet KáptalantótiIstvándy Pincészet Káptalantóti a térképen

Kiváló 2017. januárban járt ittÉrtékelt: 2017. január 2.
A Tóti-hegy tetejére vezető kirándulás után érdemes ellátogatni a hegy oldalában az Istvándy birtok bárjába. Mi a csodálatos panorámában gyönyörködve megkóstoltuk a kéknyelű és az olaszrizling boraikat és nem csalódtunk. Sofőröknek, gyerekeknek szőlőlé is van. Már túl voltunk az ebéden, így nem főtt ételt választottunk, hanem a birtokról származó szürke marha és mangalica húsokból összeállított, sajttal, kenyérrel, zöldségekkel kibővített hidegtálat, ami nagyon ízletes volt. Az ételek is helyi vagy környéki alapanyaból vannak, frissen készülnek. Remek borterasz hangulatú hely, ajánlom.

Istvándy Pincészet további értékelései

2024.04.04családjával
Sokat gondolkoztam megosszam e a tapasztalatot, mivel most kezdődik az esküvői szezon, úgy döntöttem közzé teszem. Nem azért, hogy bárkit is lebeszéljek, de a tapasztalatok alapján talán oda tud figyelni, hogy jelezze a szolgáltatónak előre. Pl., hogy a személyzet ne legyen paraszt a vendégekkel...
2021.08.22a párjával
Ma szerettünk volna az Istvándy birtokon ebédelni (uzsonnázni), kettő óra körül. (Szegedről mentünk volna, mert már korábbról (igaz, kb 10 éve) ismertük Önóket, akkor nagyon kellemes élmény volt. Igaz, nem volt foglalásunk, mert úgy igazán a honlapjukról sem érződött ki, hogy kellene. Gondoltuk,...
2015.10.27családjával
Csodálatos környezetben, remek borokkal kísért jó vacsorában volt részem mikor első alkalommal látogattam ide. Második kísérletre mellbe vágóan kicsi és népszerűtlen volt az ételkínálat, meglehetősen magas árakon, de azért harmadjára is nekifutottunk...kár volt. A tulajdonosnő lekezelő stílusa...