Jól nézze meg mindenki mit választ

Istvándy Pincészet KáptalantótiIstvándy Pincészet Káptalantóti a térképen

Szörnyű 2023. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2024. április 4.
Sokat gondolkoztam megosszam e a tapasztalatot, mivel most kezdődik az esküvői szezon, úgy döntöttem közzé teszem. Nem azért, hogy bárkit is lebeszéljek, de a tapasztalatok alapján talán oda tud figyelni, hogy jelezze a szolgáltatónak előre. Pl., hogy a személyzet ne legyen paraszt a vendégekkel és ne vágjanak olyan fejet végig, hogy csak húzzanak már el. A legjobb ha ezen a helyszínen nem is foglal, és más helyet keres.
Az liget esküvőjén voltunk. Az esküvő után több vendéggel beszéltem, akiknek ugyanez volt a véleménye, ezért merem bátran közzé tenni.
A helyszín szép, a körülmények tragikusak.
Nem tudjuk mennyit fizetett a pár érte, de egy forintot nem ért.
A mellékhelységekhez a mezőn át lehetett eljutni. Esküvőn szép ruhában, a koszos majdhogynem pottyantós (férfi) a női mosdók tocsogós silány minőségű körülményeibe kellett kijárni. Hogy érthető legyen, nem járólapos, takarítani, feltörölni, fertőtleníteni is nehéz, főleg ennyi embernél. Érdemes megnézni a mellékhelységeket, pl wc deszka, kézmosó....
A kiszolgálás és a személyzet viselkedése minősíthetetlen volt. Látszott rajtuk, hogy semmi kedvük ott lenni, többször rászóltak a vendégekre. A személyzet a vendégeknek jelezte, hogy a mezőn nincs víz, ezért mosogatás miatt "spórolnak" a kihelyezett tányérokkal, poharakkal.... Ha még így is van, a személyzet a vendégeknek ezt ne mondja.
A bor nagyon rossz minőségű volt. Ami úgy gondolom nem a pár hibája, mert a szolgáltató adja. Egy ilyen helyen nem lehetne ilyet kínálni.
Az ételek szintén rosszak voltak. Ez megint nem a pár hibája, mert a szolgáltató adja a menüsort, ő biztosítja az ételeket.
Életünkben nem voltunk ilyen rossz esküvői helyszínen, ahol a személyzet bunkó, borvidéken a bor rossz, és az étel sem jó.
Utólag úgy hallottam, volt akinek nem maradt a svédasztalos felszolgálásnál.
A ligetre csak kocsival lehet érkezni, a kocsit viszont kint kell hagyni és gyalog, földúton kell bemenni. Szép ruhában, szép cipőben. A sátor mögött is van hely parkolni, de oda nem engedték beállni a vendégeket. Ez igen kellemetlen nyáron, ha száraz idő van a por miatt, ha esős a sár miatt. a bevezető út ahol be kell sétálni nincs lemurvázva. Tök koszos lesz az ember mire beér. Vagy a portól, vagy a sártól.

Az esküvői minta menüsör, bérlés, semmi információ nem található meg. Nekem is volt esküvőm pár éve. Tapasztalatból mondom, ahol legalább egy bérlési sávos ár, és A, B minta menüsor nem érhető el komolytalan. Ezek olyan árak amik nyilvánosan közzé tehetők, és nem kellene titkolni mennyi a helyszín bérlése nyári időszakban hétvégén, hétköznapi és elő-utó szezoni %-os kedvezmény, és legalább két féle minta menüsör árakkal. Amelyik szolgáltató ezt nem teszi közzé már problémás. Italválaszték, pl. folyó borok, sörök, rövid italok, italcsomagok. Ráadásul ezek a nyilvánosan közzétett árak a vendégeknek is iránymutatásul szolgáltatnak a pénz készítésekor. Olyan helyet, amelyik nem tesz ilyet közzé én fel sem hívtam és fel sem hívnék.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Istvándy Pincészet további értékelései

2021.08.22a párjával
Ma szerettünk volna az Istvándy birtokon ebédelni (uzsonnázni), kettő óra körül. (Szegedről mentünk volna, mert már korábbról (igaz, kb 10 éve) ismertük Önóket, akkor nagyon kellemes élmény volt. Igaz, nem volt foglalásunk, mert úgy igazán a honlapjukról sem érződött ki, hogy kellene. Gondoltuk,...
2017.01.02
A Tóti-hegy tetejére vezető kirándulás után érdemes ellátogatni a hegy oldalában az Istvándy birtok bárjába. Mi a csodálatos panorámában gyönyörködve megkóstoltuk a kéknyelű és az olaszrizling boraikat és nem csalódtunk. Sofőröknek, gyerekeknek szőlőlé is van. Már túl voltunk az ebéden, így nem...
2015.10.27családjával
Csodálatos környezetben, remek borokkal kísért jó vacsorában volt részem mikor első alkalommal látogattam ide. Második kísérletre mellbe vágóan kicsi és népszerűtlen volt az ételkínálat, meglehetősen magas árakon, de azért harmadjára is nekifutottunk...kár volt. A tulajdonosnő lekezelő stílusa...