Mindent a vendégért!

Szent Kristóf Panzió & Étterem KapuvárSzent Kristóf Panzió & Étterem Kapuvár a térképen

2017. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. január 23.
Szombati vacsorához kerestünk helyet Kapuváron. Egy másik helyen rendezvény miatt nem fogadtak minket, így itt próbálkoztunk, bár fenntartásaink voltak, mivel érkezésünkkor egy szem vendég volt az étteremben. Ráadásul egy igazán kritikus társsal, egy nyugdíjas vendéglős hölggyel tértem be. A berendezés nem hivalkodó, de nem is különleges. Az étlapon több helyi specialitást találtunk, ezek közül választottunk fejenként 3 fogást. Mindegyikkel maximálisan meg voltunk elégedve. Kísérőm több egyéni kívánságát készségesen és teljes mértékben teljesítették. Az utolsó meglepetést a számla jelentette, a kapott mennyiséget, minőséget és extra kiszolgálást nagyon jutányos áron vehettük igénybe. Ja, és a vacsora végére megtelt a helyiség, főleg osztrák hangokat hallottunk...

Szent Kristóf Panzió & Étterem további értékelései

2023.07.14a párjával
Útban nyaralásunk célpontja falé Kapuváron egy régi stílusú éttermet találtunk. Jól kitáblázva az út mellett. Nagyon gyorsan egy fél óra alatt igen gyorsan megebédeltünk. Nagyon finom gyümölcslevest, ebben a nagy melegben. Rakott cukkini-brassói apropecsnyét , saláta és tonik volt az ebédünk....
2018.08.09gyerekekkel
Nyári nagy melegben jártunk itt, a teraszon szerettünk volna leülni. Kis helyre több asztalt toltak össze, így szinte mindenki tudta mi zajlik a másik asztalnál.Ráadásul cigarettázni is mindenhol lehetett, így az is "szívott", aki nem akart. Ez egy kissé rontotta az egész értékét. Könnyen...
2014.08.02családjával
Az ételek mennyiség és mínősége is elég keményen megkérdő jelezhető!Nem értem hogy lehet ennyire rossz alapanyagokat beszerezni és ilyen kevés mennyiséget felszólgálni!Elhiszem hogy üzlet a tulajnak is a kissebb adag de azért nem biztos hogy megéri neki ez hosszabb távon sőt szerintem biztos hogy...
Hanság Vendégház Kapuvár - Legjobb ár
2025.01.01-ig
Hanság Vendégház Kapuvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel