Kimagasló minőség elfogadhatatlanul magas áron

Bistorant Étterem KecskemétBistorant Étterem Kecskemét a térképen

2016. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. június 25.
Kezdek megbarátkozni mind a régi értékelések bizonyos idő utáni mellőzésével, mind az ismételt értékelések rendszerével. A kecskeméti Bistorantban 2013-ban voltuk először, arról már írtam. Azóta még két ízben tértünk be, legutóbb egész frissen, s bizony egészen más tapasztalatunk volt, mint először.
A hely ugyanis sokat fejlődött. Igaz, hogy árban meg durván megugrott, annyira, hogy bizony már az átlagos ár/érték arányt sem üti meg, egyszerűen kecskeméti viszonylatban abszurd magasan van az árszint. Ahhoz pedig már nem nő fel a konyha.
Ettünk többféle halat, izgalmas húsokat, desszerteket, nem sorolnám fel őket mind, mindkét alkalommal többen voltunk s mindenki mást rendelt. Nagyon tetszett a virtuóz tálalás, jók voltak az ízek, de az árakkal nem tudtunk megbékülni, melyek igazából idénre másztak szinte elérhetetlenül magasra, ezért főételt legutóbb nem is rendeltünk. Persze, ha már ott van az ember, akkor nem fordul ki, inkább rendel valami olcsóbbat. (Értsd például: 2900 forintos előételt, olcsóbb tán nincs is.) Egy csirkemell étel nem Kecskeméten, de még Budapest belvárosában is irreális 4000 forint tájékán, mint ahogy a 6000 forintos borjúbécsi is. A michelin csillagos (!) belvárosi Borkonyhában adnak ezidőtájt báránylapockát (!) 5550 forintért, vagy marhapofát 4450-ért. Előételek a Bistorantban 2500 és 3800 között. Vö: Borkonyha 2350 – 2750.
Szóval ezt a helyet meghagyjuk másoknak. Igaz, mondtuk ezt már egyszer, mégis visszatértünk, úgyhogy ezt inkább pillanatnyi szándékközlésnek kell tekinteni nem ígéretnek.
Persze, ha csak a konyha teljesítményét vesszük, akkor a Bistorant a második legjobb hely a városban a Spaletta után. De míg ott az árak érték-arányosak, itt nem.
Bistorant Étterem Kecskemét - Külső képBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - EgyébBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - Külső kép

Bistorant Étterem további értékelései

2021.06.21barátokkal
A Bistorant étterem a Sheraton hotel keretén belül működik Kecskemét külső részén. A hely mindig is átlag feletti minőséget nyújtott. A beltér igényes, a terasz asztalai nem ütik a szintet. A minap ismét beültünk ide, pontosabban a teraszra, ettünk egy marhatatárt, ami állagra lehetett volna...
2015.02.17kollégákkal
Egy céges rendezvényt tartottunk a kecskeméti Sheratonban, majd az ebédet a Bistorantban töltöttük el. Svédasztalos étkeztetést kértünk a sok vendégre való tekintettel. Az ételek finomak voltak, báár sok esetben csak az étel neve adta el az adott fogást. Maga az étterem nagyon elegáns, még ha...
2014.10.15barátokkal
A Bistoranttól sokat vártam, mert a szegedi testvére legutóbb nagyot alakított. Várakozásaim csak részben teljesültek. Egyikünk svédasztalosat evett, ketten menüt. A menüben levő dolgok inkább rendben voltak, elbambultam a számlát, mert a menükedvezményt nem számolták fel, magyarán átvertek. De...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással