Ezúttal 5 pont

Bistorant Étterem KecskemétBistorant Étterem Kecskemét a térképen

Kiváló 2021. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. június 21.
A Bistorant étterem a Sheraton hotel keretén belül működik Kecskemét külső részén. A hely mindig is átlag feletti minőséget nyújtott.
A beltér igényes, a terasz asztalai nem ütik a szintet.
A minap ismét beültünk ide, pontosabban a teraszra, ettünk egy marhatatárt, ami állagra lehetett volna meggyőzőbb, konkrétan krémesebb, ízesítése sem volt optimális, viszont a húst vagdosták és remek fermentált zöldségeket adtak hozzá, patisszont, cukkinit, répát. Összességében egyértelműen átlag feletti produkció volt ez. A csicseriborsócurry tisztes, nem kiugró munka, kár, hogy a hozzá adott serpenyős zöldségben a gomba nem adta a megfelelő frissességélményt. A két desszert, a mangófagylalttal kínált mangos panna cotta, valamint a csokitorta felső kategóriás volt, szépen tálalt, kifogástalan. Mennyiséget a fine dining elvárásokhoz igazították, de ezt mi nem bántuk.
A kiszolgálás kedves, udvarias, az árak magasak, de értékarányosnak mondhatók, míg mások emeltek itt mintha csökkentettek volna rajtuk itt-ott. Az EB tiszteletére kínáltak kifejezetten kedvező árú street food fogasokat is. A számla – 4 étel, egy 075-ös ásványvíz, egy limonádé – szervízdíjjal együtt 11.000 forint volt.
Nekem ez az élmény az apróbb hibák ellenére megér 5 pontot.
Bistorant Étterem Kecskemét - Külső képBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - EgyébBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - Étel/italBistorant Étterem Kecskemét - BelsőBistorant Étterem Kecskemét - Külső kép

Bistorant Étterem további értékelései

2016.06.25barátokkal
Kezdek megbarátkozni mind a régi értékelések bizonyos idő utáni mellőzésével, mind az ismételt értékelések rendszerével. A kecskeméti Bistorantban 2013-ban voltuk először, arról már írtam. Azóta még két ízben tértünk be, legutóbb egész frissen, s bizony egészen más tapasztalatunk volt, mint...
2015.02.17kollégákkal
Egy céges rendezvényt tartottunk a kecskeméti Sheratonban, majd az ebédet a Bistorantban töltöttük el. Svédasztalos étkeztetést kértünk a sok vendégre való tekintettel. Az ételek finomak voltak, báár sok esetben csak az étel neve adta el az adott fogást. Maga az étterem nagyon elegáns, még ha...
2014.10.15barátokkal
A Bistoranttól sokat vártam, mert a szegedi testvére legutóbb nagyot alakított. Várakozásaim csak részben teljesültek. Egyikünk svédasztalosat evett, ketten menüt. A menüben levő dolgok inkább rendben voltak, elbambultam a számlát, mert a menükedvezményt nem számolták fel, magyarán átvertek. De...