Vendéglátásból jeles!

Dióhéj Étterem KecskemétDióhéj Étterem Kecskemét a térképen

2015. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 15.
Helyi ismerőseink ajánlása alapján a Dióhéj éttermet is felkerestük, bár a helyet nem mindenki dicsérte egyöntetűen. Előzetesen azt az információt kaptuk, hogy olcsó, nem kell sokat várni, és ebédidőben az ebédmenü (900 Ft) miatt tömeg szokott lenni.
Mivel napközben munka miatt a város másik felében voltunk, így mi eleves csak vacsora időben terveztünk ide jönni.
A Dióhéj a 70-es-80-as évek kisvárosi vendéglő hangulatát idézi berendezésében és étlapjában is. Bent kissé ódon hangulatú fa boxos ülőhelyek, s mivel légkondi nincs, inkább kinn foglaltunk helyet, talán 3 asztaluk van összesen a teraszon. Magyaros konyhát visznek, jól ismert fogásokkal operálnak. Örömmel láttuk, hogy vannak zóna adagok (körettel együtt 850 Ft, este is!). Én először brassóira gondoltam, de a fiatal felszolgáló fiú inkább a cigánypecsenyét ajánlotta, mondván az ma nagyon jól sikerült, ő is azt evett, és a brassóiban igazi fokhagyma helyett fokhagymapor van. Míg az ételekre várakoztunk, megtudtuk, hogy most lett frissen festve az étterem, emiatt egy pár napig zárva tartottak, hogy ebédidőben tényleg nagy a tumultus, szinte folyamatosan teltházzal mennek ilyenkor, kaptam egy Kecskemét várostérképet, a fotókhoz kaptam plusz világítást... nagyon jól elbeszélgettünk, szóval tényleg olyan volt, mintha már ősidők óta ide járnánk, pedig most voltam erre életemben először.
Az ételek azt hozták, amit vártunk, korrekt ízek, nincs semmi fakszni, minden az, aminek látszik, se több,se kevesebb. Ismerik és használják is a borsot és a paprikát. Annak ellenére, hogy csak 1 fogás, s az is zóna, nekem teljesen elegendő volt (na jó, azért egy fagyi még utána belefért, de erre direkt tartalékoltam magam)
Mivel este 9-kor zárnak, ezért ételt rendelni legkésőbb 8.15-ig lehetséges.
Dióhéj Étterem Kecskemét - Külső képDióhéj Étterem Kecskemét - BelsőDióhéj Étterem Kecskemét - Külső képDióhéj Étterem Kecskemét - BelsőDióhéj Étterem Kecskemét - BelsőDióhéj Étterem Kecskemét - BelsőDióhéj Étterem Kecskemét - Külső képDióhéj Étterem Kecskemét - Külső képDióhéj Étterem Kecskemét - Étel/italDióhéj Étterem Kecskemét - Étel/italDióhéj Étterem Kecskemét - Étel/italDióhéj Étterem Kecskemét - MosdóDióhéj Étterem Kecskemét - Belső

Dióhéj Étterem további értékelései

2018.01.15barátokkal
Ismerősök ajánlották ezt a vendéglátó helyet. Volt pozitív és negatív vélemény is. Kellemes, csendes hely. Most csak egy kávéra tértünk be, amit a bárpultnál fogyasztottunk el. A pincér nagyon figyelmes és kedves volt. A kávé pedig kifogástalan. Az étel- és italkínálatot csak csak megnéztük és...
2015.08.09a párjával
Párommal itt jártunk Kecskeméten. Város nézés közben betévedtünk a Dióhéj Étterembe. Itt ebédeltünk, pincér kiválóan kiszolgált bennünket és figyelmes is volt.Igaz már a Menük elfogytak, de zóna ételekből ízlésünk szerint , finomak és frissek voltak. Helyileg is nagyon jó és romantikus hely....
2014.01.07gyerekekkel
Szeged felé menet megéheztünk és gondoltuk megállunk ebédelni, a helyiek ajánlották, mondván gyors, finom és nem drága. Mind a három kijelentésük megállta a helyét. A választék nem nagy, de mindenki találhat magának valót és még reggelizni is lehet. A felszolgálok kedves volt, igaz a babakocsival...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással