Családias, olcsó, gyors és finom!

Dióhéj Étterem KecskemétDióhéj Étterem Kecskemét a térképen

Kiváló 2013. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 18.
Munkaszüneti napon kerestünk a párommal és 94 éves anyósommal ebédelésre lehetőséget. Az általunk ilyenkor szokásos bisztrók zárva voltak. Az utcán megnéztük a menüt, és tetszett a választék. Kicsi, de családias a hely, udvarias a kiszolgálás, ízletes az étel, és mindez fejenként ezer forint alatt!
Olyannyira megtetszett nekünk, hogy amikor legközelebb is Kecskeméten kellett ebédelnünk, visszatértünk, és akkor is elégedettek voltunk!

Dióhéj Étterem további értékelései

2018.01.15barátokkal
Ismerősök ajánlották ezt a vendéglátó helyet. Volt pozitív és negatív vélemény is. Kellemes, csendes hely. Most csak egy kávéra tértünk be, amit a bárpultnál fogyasztottunk el. A pincér nagyon figyelmes és kedves volt. A kávé pedig kifogástalan. Az étel- és italkínálatot csak csak megnéztük és...
2015.08.15kollégákkal
Helyi ismerőseink ajánlása alapján a Dióhéj éttermet is felkerestük, bár a helyet nem mindenki dicsérte egyöntetűen. Előzetesen azt az információt kaptuk, hogy olcsó, nem kell sokat várni, és ebédidőben az ebédmenü (900 Ft) miatt tömeg szokott lenni. Mivel napközben munka miatt a város másik...
2015.08.09a párjával
Párommal itt jártunk Kecskeméten. Város nézés közben betévedtünk a Dióhéj Étterembe. Itt ebédeltünk, pincér kiválóan kiszolgált bennünket és figyelmes is volt.Igaz már a Menük elfogytak, de zóna ételekből ízlésünk szerint , finomak és frissek voltak. Helyileg is nagyon jó és romantikus hely....
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással