Réthy Sunny
Fotói
13 fotó

Réthy Sunny adatlapja

Több mint fél évszázada születtem Kecskeméten. Alaptanulmányaimat Kecskeméten végeztem. Szerettem volna kerámikus lenni, de abban az időben csak messze lett volna képzés és elhelyezkedés, így szüleim nem támogatták. Érettségi után Pécsre jelentkeztem matek-rajz szakos tanárnak, ahova helyhiány miatt nem vettek fel. Műszaki rajzolóként nyomdában helyezkedtem el, miközben elvégeztem a műszaki rajz tanfolyamot. Szegeden dolgoztam 4 évig térképészeti vállalatoknál. Édesanyámnak és édesapámnak is jó kézügyessége volt, tőlük tanultam meg kötni, horgolni, hímezni, rajzolni, festeni, magamtól varrni. Férjem 1976-ban Szabadszálláson kapott háziorvosi állást, 2 hónapos kisfiammal költöztünk ide, azóta is itt élünk. 3 év múlva született Napsugár lányunk. A GYES lejárta után férjem mellett lettem ápolónő. Érdekel a természetgyógyászat, az ezotéria, a vegyszermentes életmód.
Sok helyet bejártunk, voltunk Bulgáriában, Jugoszláviában, Romániában, jártunk Párizsban és sokszor Bécsben. Baráti társasággal nyaraltunk Görögországban, Olaszországban, Horvátországban, Krétán, Majorca szigetén, Tunéziában.
A barátokkal utazás már nem működik: egyik asszonytárs betegsége miatt hosszabb útra nem vállalkozik, a másik csak kibővült családjával utazik, velünk 4 éve lakik 94 éves anyósom, akinek elhelyezése problémás.
Ha sikerül megoldanunk, 2-3 napos wellness utazást tudunk vállalni, étterembe névnapi, családi fontosabb eseményekkor megyünk.
Regisztráció2013.12.18
Utoljára itt2022.11.03

2014. augusztus 4.családjával járt itt
Idén is, mint tavaly, férjem szarvasi unokatestvére hívott meg ide bennünket hétvégi kirándulásra. A Campingben könnyen találtunk árnyékos parkoló-/sátorhelyet, ahol víz és elektromos áram csatlakozást is kapunk. Ingyenes belépési lehetőség van a Termálfürdőbe, amit napi 2 alkalommal élveztünk a férjemmel.
Felhasználó fényképei:
Thermal Camping Tiszafüred -
Kiváló 2013. december 18.a párjával járt itt
Munkaszüneti napon kerestünk a párommal és 94 éves anyósommal ebédelésre lehetőséget. Az általunk ilyenkor szokásos bisztrók zárva voltak. Az utcán megnéztük a menüt, és tetszett a választék. Kicsi, de családias a hely, udvarias a kiszolgálás, ízletes az étel, és mindez fejenként ezer forint alatt!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2015. augusztus 24.családjával járt itt
Olcsó szálláshely, egyszerű tornácos parasztházban (Tiszaörsi Tanyák). Mégis minden ami kell egy termálfürdőzéshez csodálatos közelségben van. Úszómedence hideg vízzel kevert termálvízzel, egy kisebb termál medence, és egy fedett medence. A vizet naponta cserélik!
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs - Tiszaörsi Fürdő szállásai Tiszaörs -