Érintőképernyős rendelés

Fáklyás Pince & Gurman Balkan Grill KecskemétFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 16.
Munkaügyben jártunk Kecskeméten, s az estéket a város felfedezésével töltöttük, melynek során néhány vendéglátó-egységet is felkerestünk a munkatársakkal. A belvárostól pár utcával kijjebb egy csendes utcában nézegettük a tipikus mezővárosi házakat, amikor a Fáklyás Pince narancs-rózsaszín kapujához értünk. Úgy gondoltuk, itt megállunk egy italra. Belépve egy tágas udvarra érkeztünk, ahol a kinti teraszon a stílusok kavalkádjával találkoztunk szembe. A szemben lévő falon vízeséses őserdős falfestmény, sok zöld terület, jobb oldalon pedig napernyős terasz található, ahol régi képcsöves tévé, régi konyhai eszközök, s mindenféle lim-lom van kiállítva. Csak egy asztalnál ültek, beszélgettek, a személyzetet nem láttuk. Kicsit tébláboltunk, köszöntünk, majd kiderült, hogy az asztaltársaság egyik tagja a pincér. Hellyel kínáltak, majd egy tabletet hozott oda asztalunkhoz a fiatalember, s elmagyarázta, hogy náluk így történik a rendelés. A tableten megtekinthetjük a kínálatot, majd kiválaszthatjuk, mit szeretnénk (papír alapú ét-és itallapot már nem is használnak). Igazából semmi extrára nem vágytunk, csak 1-1 fröccsre gondoltunk, mert már eléggé ki voltunk tikkadva a nagy hőségtől.
A pincér a Frittmann borokat ajánlotta elsőként, de őszintén szólva a kunsági (homoki) boroktól annyira nem vagyunk elájulva, így valami mást szerettünk volna. Én egy Konyári rosé fröccsöt kértem, a kollégák is rosé-t kértek (Frittmann kékfrankos), illetve villányi vörösbort. A borlapon szereplő legtöbb bort üveggel és deciben kimérve is lehetett kérni. A fröccshöz a bor mellett a szódát is ki kellett választani a tabletről, minden tételnél megadva a pontos mennyiséget dl-ben. Ez így egy kissé hosszadalmasnak tűnt, főleg nagyobb társaságnál, de ezt a pincér megcsinálta helyettünk. A tabletet ott hagyta az asztalunkon és a későbbiekben bármikor vissza lehetett nézni a korábbi rendeléseket és azok állapotát. A borok decije 350-400 Ft között alakult.
A mosdó lenn van a pincében, ide lenézve láttam a boltíves pincehelyiséget is, ami a "valódi" fáklyás pince, elég sok asztallal, de valószínűleg ezt csak rendezvényeken vagy hidegebb időben nyitják ki. (le volt kapcsolva a villany).
Kellemes, jó hely lehetne, de a kiszolgáláson még lenne mit javítani.
Természetesen van melegétel is, bár mi nem ettünk, főleg magyaros ételek, a hely specialitása a csülök (az étlap szerint), de vannak grillezett mediterrán és vegetáriánus fogások is.
Fáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - BelsőFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - BelsőFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - EgyébFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - EgyébFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Étel/italFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső képFáklyás Pince & Gurman Balkan Grill Kecskemét - Külső kép

Fáklyás Pince & Gurman Balkan Grill további értékelései

2015.09.21
Mindenkinek csak ajánlani tudom, a legjobb borok, hatalmas választék, finom ételek és remek hangulat!!
2014.10.16barátokkal
A Fáklyás pince a Kecskeméti csárdával azonos konyhával működik, amit sajnos nem próbáltunk ki, mivel ebéd után voltunk vacsorára meg már foglaltunk helyet máshová. Sajnos borhoz illő apró falatocskákat nem kínálnak nagyobb tálat pedig nem akartunk rendelni, részben költségkímélés, de még inkább...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással