Multi-kulti

Pálma Bisztró KecskemétPálma Bisztró Kecskemét a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 20.
Kecskemét "gasztro-utcáján" a Zsinagógához közelebbi részen egy szürke épületben található a Pálma bisztró. A teraszuk elég nagy, a többi kiülős helyhez képest nekik sokkal több a helyük és az asztaluk, így a hatalmas Coca-Cola napernyők alá foglalunk helyet.
Üldögéltünk, várakoztunk, aztán végre a pincér is felfedezett bennünket. Az étlapon úgy mutatják be magukat, mint egy hihetetlenül izgalmas, sokoldalú helyet, mi ezeket az izgalmakat őszintén szólva nem tapasztaltuk meg. Ittunk 2 féle limonádét (zöldalmás, maracujás), de ha nem tudjuk, milyet kértünk, az íze alapján rá nem jöttünk volna, mindkettő ugyanolyannak tűnt és túl édes volt. Ezen kívül egy csapolt Carlsberget, megjegyezve, hogy itt is már a csökkentett korsóméretek vannak, csak 2,5 ill. 4 dl-es.
Nézegettük az étlapot, inkább egyszerűbb bisztrós jellegű dolgok vannak: szendvics, burger, hotdog, palacsinta, saláták, 2-3 féle leves, és főételek is (tészta, csirke...). A kiíráson láttuk, hogy ebédidőben kínálnak 2 vagy 3 fogásos ebédmenüt is, de mi már este jártunk ott. Végül úgy döntöttünk, hogy enni máshol fogunk, így is több idő telt el némi ital elfogyasztásával és leginkább a várakozással, mint amennyit megért nekünk a Pálma.
Pálma Bisztró Kecskemét - EgyébPálma Bisztró Kecskemét - Külső képPálma Bisztró Kecskemét - Külső képPálma Bisztró Kecskemét - Külső képPálma Bisztró Kecskemét - Külső képPálma Bisztró Kecskemét - Külső kép

Pálma Bisztró további értékelései

2015.08.17a párjával
Egyik kedvencem volt nyitás után a hely. Kifejezetten finom ételek, gyors kiszolgálás és igényesség jellemezte a bisztrót. Sajnos csak jellemezte. Mint az a folyamatosan átalakuló étlapból is érezhető, sokszori szakácsváltáson van túl az étterem. Sajnos egyre rosszabb szakácsokkal rukkolnak elő....
2014.11.16családjával
A Pálma bisztró arra törekszik, hogy szeressék, ennek megfelelően alakította ki a választékát, a hanyag eleganciáját, az árszabását. Több modern vagy modernkedő terem is van az étteremen belül, összesen tán három, kettőben plazmatévé, más-más csatorna megy, számunkra érdektelen, mindkettő, sőt a...
2014.08.05a párjával
Érdekes desing.Az ember csak kapkodja a fejét.Legalább négy stílus egy helyen.A francia bisztro és a 80-as évek magyar bisztró ötvözete,némi retro tv terem-"diszkó pult" beütéssel.A belső terem könyvespolc falmatricája nagyon élethűnek tűnt.A búzasör nagyon jól esett és ízlésesen volt...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással