Bőséges ebéd

Sasfészek Étterem KecskemétSasfészek Étterem Kecskemét a térképen

Kiváló 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 29.
Hajdúszoboszlóról mentünk hazafele, és ép délidőben értünk Kecskemétre. Megnéztem az ittjártam.hu oldalát, melyik éttermet ajánlják a többiek. Másik csárdában már többször is ebédeltünk, de sajnos az utóbbi időben kedvezőtlen tapasztalataink voltak, ezért kerestünk új helyet. Az étterem nagyon ízléses, kényelmes székek, udvarias pincérek, ez volt az első benyomásunk. A férjem halászlét kért, én vegyes halcsíkokat kértem magvas panírban, friss majonézes salátával. A halászlé hatalmas adag volt, így egy részét még haza is vittük. Minden ételt gusztusosan tálaltak. Legközelebb biztos megint itt állunk meg enni, ha erre járunk

Sasfészek Étterem további értékelései

2021.07.01a párjával
Kedves vendégfogadás, udvarias, gyors a kiszolgálás. Az ételek, amiket két ebéd alatt fogyasztottunk mind csodálatosak voltak ízvilágukban. A nagy hőségben kancsó limonádét ajánlottak, ami gazdag volt ízekben. Nagyon jól esett. A halat, a rákot fokhagymával nagyon finoman, meglepő harmóniában...
2020.01.01gyerekekkel
Szegediek vagyunk, ezt a kecskeméti éttermet ezelőtt még nem fedeztük fel. Hangulatos a hely, amikor beléptünk, udvariasan üdvözöltek bennünket, az előzőleg lefoglalt asztalhoz kísértek. A nagy vendéglétszám ellenére a konyha gyors. Kellemes és korrekt a kiszolgálás, az ételek jó minőségűek,...
2019.04.30családjával
Családi születésnapot ünnepeltünk, a étterem jó híre, hangulata, és értékelései alapján választottunk. Az étterem majdnem teltházzal ment, mégsem kellett sokat várni az ételekre.Kínálat megfelelő, az ételek ízletesek, bőségesek voltak. A pincérek udvariasak, visszajelzést kértek, hogy minden...
Hotel Három Gúnár Kecskemét - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.28-ig
Hotel Három Gúnár Kecskemét
Hotel Aquarell Cegléd - Legjobb ár
Hotel Aquarell Cegléd
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással