Knekató étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Knekató értékeléseit!

Olvasd el Knekató étterem értékeléseit!

Knekató értékelései

Az egyénileg betérő vendég nem fontos -

Bél-kő Étterem & Pizzéria Bélapátfalva

2017. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2017. június 13.
Egy csoporttal töltöttünk pár napot Bélapátfalván. A motelunk szomszédságában volt ez az étterem, aminek nagyon örültünk, gondoltuk, jó lesz a vacsorákat az étterem teraszán elfogyasztani délutánonként. Az első benyomások aztán rögtön módosították az elképzelést. Az egyetlen pincér alig akart kiszolgálni. A kért étel ránézésre gusztusos volt, de ízre már nagyon átlagos.
2017. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. június 12.
Már sokadszorra ültünk be ide ebédelni, és a véleményünk sajnos egyre rosszabb. Most egy kedves, de tájékozatlan pincérnő vette fel a rendelést. Harcsalakoma elnevezésű ételt kértünk ketten a társaságból, és érdeklődtünk, hogy magyar, vagy afrikai harcsából készül.
2017. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2017. június 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Pár napot Bélapátfalván töltöttünk egy csoporttal, és a környéken túráztunk. Egyik túránk alkalmával útba esett az étterem, így bementünk ebédelni. Nagyon szomjasak voltunk, de hiába kértük a pincért, hogy hozza az italt, ő ragaszkodott, hogy előbb az ételrendelést fel szeretné venni. Kiválasztottuk az ételt, és végre az italt is megkaptuk.
Ízletes ételek jó áron. -

Denis Étterem & Panzió Lenti

2017. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. március 7.
A szomszéd hotelban szálltunk meg, de mivel ott nem volt lehetőség ebédelni, ebbe az étterembe mentünk át. A személyzet kedves volt és gyors. Ketten menüt kértünk, a lányom Gordon bleu-t. A menü bőséges volt, nagy adag leves, burgonyapüré és egy nagy töltött csirkecomb, káposztasalátával. Az árak nagyon barátiak, az étel jó színvonalú.
Próbaebéd pozitív tapasztalatokkal -

Cooper's Étterem Csesztreg

2017. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. március 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy csoportos kerékpárostúra előkészületeként jártunk a környéken. Mivel dél körül Csesztregre fogunk érni majd a leendő túrán, megnéztük, hogy milyen lehetőségünk lenne megállni pihenni és ebédelni. Az interneten talált panzió és étterem már étteremként nem üzemel, és onnan irányítottak bennünket ebbe a nemrégiben átadott, újonnan épült étterembe.
Gasztronómiai élmény -

Deck Bistro & Bar Szombathely

2016. decemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. január 1.
Az itteni ajánlás következtében mentünk be ebédelni ebbe az étterembe, amikor Szombathelyen jártunk. A pincér hölgy először jelezte, hogy nincs hely, csak a teraszon, de aztán mégis felszabadult egy asztal. A limonádék gusztusosak és finomak voltak, majd a társaság minden tagja puha marhapofát kért dödöllével és hagymamártással.
Ettem már jobbat is. -

Bassiana Hotel Étterme Sárvár

2016. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. december 31.
Az év végén több napot Sárváron töltöttünk, és előre olvastam az értékeléseket, hogy melyik éttermet ajánlják a többiek, így esett a választásunk erre az étteremre. Valóban hangulatos, és a személyzet nagyon kedves, udvarias volt.
Átlagos étel, egy átlag feletti helyen -

Grassalkovich Étterem Hatvan

2016. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. november 21.
Hosszú utazás pihenőjeként álltunk meg Hatvanban ebédelni. Megnéztem itt a honlapon, hogy mások mit ajánlanak, és így esett a választásunk erre az étteremre. Elég nehezen találtuk meg, mert táblával nem jelzik, hogy hol kéne bekanyarodni, de végül is megtaláltuk a mellékutcát, ahonnan gyalog besétáltunk az étteremhez.
Nem romlott a szinvonal -

Liget Étterem Szentes

2016. októberben, csoporttal járt itt
Értékelt: 2016. október 10.
Már negyedig alkalommal szálltunk meg a Szentesi Üdülőközpontban, és mint mindig, a Liget étteremben étkeztünk. Kevés olyan hely van, mint ez az étterem, mert örömmel tapasztaltuk, hogy továbbra is nagyon finom ételeket készítenek, továbbra is megfelelőek az adagok, és kedvesek a pincérek. Kedvencem a Liget saláta, évek óta ezt fogyasztom vacsorára, ha átmegyünk az étterembe.
Ebéd a napsütésben -

Sarokház Étterem Lakitelek

2016. októberben, csoporttal járt itt
Értékelt: 2016. október 10.
Kerékpáros túránk során ép a délidőben értünk az étteremhez. Gyönyörű napsütés volt, az egyébként hűvös október eleji őszben. A teraszon foglaltunk helyet, mert nagyon hangulatos volt. A kiszolgálás gyors és gördülékeny volt. Az ételek nagyon átlagosak, ehetőek, de nem volt gasztronómiai élmény. Éhesek nem maradtunk, az adagok megfelelőek voltak.