Lepukkant környezet

Szélmalom Csárda KecskemétSzélmalom Csárda Kecskemét a térképen

Átlagos 2016. augusztusban járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 4.
Érkezésünkkor a pincérek nem akartak előkerülni, amikor végre odajöttek,akkor is mogorvák voltak.Az ételeknek nem sok íze volt, teljesen átlagos,inkább menza jellegű. A mosdók állapota szörnyű,de az egész környék lehangoló. Nem hiszem,hogy még egyszer itt ebédelnék, semmi olyat nem tudok mondani,ami miatt érdemes lenne ide betérni, az ételek miatt biztosan nem.
Hangulat:Szörnyű

Szélmalom Csárda további értékelései

2024.01.28családjával
Hangulatos szép hely . Jó parkolási lehetőség némelyik nagyobb vendéglátó egységet fölözi nagyon kedvesek voltak a felszolgálók s gyorsak voltak .
2020.02.25gyerekekkel
Klasszikus magyar ételeket kínáló csárda. Kifejezetten jó a pacal és a halászlé, ízre, állagra egyaránt. Jó rántott borjúláb és a palacsinta. Kriminális, elsózott, állagproblémás, vaj nélküli vagy kevés vajat tartalmazó krumpli püré. Mintha nem ugyanazon a konyhán készült volna. Két pincérünk...
2019.12.17gyerekekkel
Karácsony előtt ismét Kecskeméten jártunk és ismét betértünk a Szélmalom csárdába.Most csak négyen mentünk.Olyan ételeket választottunk amiket a múltkor csak kinéztünk,de nem kóstoltunk meg. Most sem csalódtunk.Hatalmas adagok voltak és nagyon szépen,gusztusosan voltak tálalva,díszítve.Többek...