Finom ízek, gyönyörű kilátással a Balatonra

Halászcsárda KeszthelyHalászcsárda Keszthely a térképen

Kiváló 2016. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 28.
Már többször megfordultunk az étteremben. Ha Keszthely környékén járunk és időnk engedi, betérünk az étterembe.
Eddig minden étel finom volt és friss, az adag pont elegendő, nem kevés és nem sok.
A pincérek kedvesek voltak és a kiszolgálás is gyors volt.
A kerthelyiség hangulatos, a kilátás a kerthelyiségből pedig mesés.

Halászcsárda további értékelései

2023.11.04egyedül
A halászlé minősége nem is emlékeztetett az évekkel ezelőttire, híg volt, tartalmatlan, nem méltó a helyhez. Túrós palacsinta címén diósat kaptam, tejföllel bőven leöntve: a túróshoz jó a tejföl, a dióshot csokiszosz járt volna. Reklamációmra kicserélték. Összefoglalva: a környzezet igényes, de...
2021.10.02családjával
Ebédelni tértünk be, és nagyon kellemesen csalódtunk. A kiszolgálás tökéletes, a személyzet kedves. Az ételek italok finomak voltak, és nem sokat vártunk rá. Kinézetre is csábító volt minden. A mosdó tiszta, felszerelt. A kerthelyiségben voltunk, de benn is szívesen leülnék, nagyon látványos....
2021.09.04gyerekekkel
Nyaralásunk alkalmával egyik vacsorához ezt a Csárdát választottuk, mert a kis csapatunk halászlevet szeretett volna mindenképpen enni. Nagyon hangulatos kívülről - belülről, egyből a Hortobágyi Csárda jutott róla eszembe - nem véletlenül. :) Kint ültünk le, bár kicsit a pincér hozzánk állása nem...