Örök kedvenc

Halászcsárda KeszthelyHalászcsárda Keszthely a térképen

Kiváló 2017. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 19.
Nagyjából négy-öt alkalommal ebédeltünk már a keszthelyi Halászcsárdában. A teraszról csodálatos kilátás nyílik a Balatonra, és mivel számos asztaluk van, eddig mindig kint tudtunk ülni. A pincérek nagyon barátságosak és érdeklődőek, az ételek pedig kifogástalanok. Általában a halételeiket kóstoljuk meg, de a vadragujuk dödöllével és a desszertjeik is kiválóak :) Mivel a kerékpárút mellett található, bicikliseknek is ajánljuk megállóként! Visszatérünk még!

Halászcsárda további értékelései

2023.11.04egyedül
A halászlé minősége nem is emlékeztetett az évekkel ezelőttire, híg volt, tartalmatlan, nem méltó a helyhez. Túrós palacsinta címén diósat kaptam, tejföllel bőven leöntve: a túróshoz jó a tejföl, a dióshot csokiszosz járt volna. Reklamációmra kicserélték. Összefoglalva: a környzezet igényes, de...
2021.10.02családjával
Ebédelni tértünk be, és nagyon kellemesen csalódtunk. A kiszolgálás tökéletes, a személyzet kedves. Az ételek italok finomak voltak, és nem sokat vártunk rá. Kinézetre is csábító volt minden. A mosdó tiszta, felszerelt. A kerthelyiségben voltunk, de benn is szívesen leülnék, nagyon látványos....
2021.09.04gyerekekkel
Nyaralásunk alkalmával egyik vacsorához ezt a Csárdát választottuk, mert a kis csapatunk halászlevet szeretett volna mindenképpen enni. Nagyon hangulatos kívülről - belülről, egyből a Hortobágyi Csárda jutott róla eszembe - nem véletlenül. :) Kint ültünk le, bár kicsit a pincér hozzánk állása nem...